Friday 20 June 2014

Assalamualaikum

assalamualaikum,

wahai pembaca kessayangan yang sudi jenuk blog saya yang memang sangat sangat lah lama telah saya tinggalkan.

saya disini ingin berkongsi sedikit kisah dan kehidupan yanggg saya lalui sepanjang saya tinggalkan blog ini.

alhamdulilah, saya kini telah berhijab, namun begitu sebenarnya saya masih lagi baru dan sedang belajar dan terus belajar disamping mendekatkan diri dengan Tuhan. InShaAllah. Doa kan saya ya :)

dan sekarang saya berada di semesta terakhir di College. InshaAllah kalau tiada aral melintang saya akan tamat pengajian pada bulan 10 dan akan convo di MSU pada bulan 4 tahun 2015.

untuk semseter terakhir, tugasan yang perlu saya buat adalah thesis. yang saya rasa begitu susah sekali tapi terpaksa jugak saya buat. yela nak gradkan?

dan dalam kesusahan ni juga lah phone kesayangan saya hilang. kecuaian dan terlalu fokus sampai saya tak sedar phone saya tertinggal di dalam toilet. dah lama baru perasan.

nak buat macam mana kan, mungkin tiada rezeki saya dengan phone tu lama lama. saya terima dengan penuh keredhaan.

sekian sahaja laporan saya untuk post kali ini. btw, untuk gambar gambar saya yang tinggal dalam blog ni akan saya padam tapi tak terlalu laju sebab begitu banyak dan internet pula boleh tahan kelembapan nya.

doa kan saya :) Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment