Tuesday 14 August 2012

Puasa dan Raya :)



Hi ! Assalamualaikum semua readers :) Alhamdulilah, hampir sebulan kita berpuasa dan lagi berapa hari je untuk kita menyambut hari raya aidil fitri untuk tahun ini. Anyway, maaf lah memang lama sangat tak update blog kesayangan ni, sebab busy sangat and kalau ada masa lapang pun banyak dihabiskan dengan keluar and tidur, Hew hew hew, dalam erti kata lain malas gilaa nak up date. Haaa senang kan?Hahaha.

So korang semua macam mana? dah prepare untuk raya ni? Haaa puasa penuh tak? hehehe, ohh haa, by the way I am still at Shah Alam. and akan pulang ke tanah air esok petang pada pukul 6 :) Okay tak sabar nak raya ni sebenarnyaa. nak kutip duit rayaaa, tapii tahun ni dapat lagi ke duit raya? Haaa jangan berangan laa sara oiii. Awak tuu dah besar >_< alaaaaa, tapi kita masih pelajar kann? Hahahah okay siapa yang sebaya dengan i tuu doa doa laa korang dapat duit raya lagi for this year alright :)


And for the last, Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin. Kalau ada salah and silap yang pernah i buat dekat korang, maaf lah okay :) Assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment